slide 4 slide 1

Onze voertuigen

AVIS autoverhuur Kust

Gelieve uw huurgegevens in te vullen min. 24 u. voor aanvang huur. Hiermee kan u een huuraanvraag indienen voor een auto uit de categorie naar uw keuze. De auto wordt verhuurd na voorleggen van kredietkaart, rijbewijs en identiteitskaart en het invullen van het verhuurcontract op het AVIS-kantoor. De bestuurder moet ten minste 21 jaar zijn en moet een geldig rijbewijs hebben, dat ten minste 12 maanden oud is.

Vertrekuur bij reservatie is ten vroegste vanaf 08.30 uur.

Let op! Neem rechtstreeks contact op met het kantoor als u een wagen langer dan 29 dagen wenst te huren of als u wenst dat de wagen geleverd wordt.

Weekendpromoties starten van vrijdag 16.00 u. tot maandag 09.00 u.

Bij ophaling van het voertuig moet u uw rijbewijs, identiteitskaart en een geldige kredietkaart op naam van de bestuurder bij zich hebben. Opgepast! Pre-Paid kaarten worden niet aanvaard. Indien de kaarthouder verschilt tegenover bestuurder huurwagen dient "bijkomende bestuurder" aangerekend te worden. Kredietkaart dient aanwezig te zijn bij ophaling voertuig, indien niet, gaat verhuring niet door totdat deze aanwezig is.

Alle weergegeven prijzen zijn nettoprijzen (in euro en inclusief 21% BTW) en zijn niet cumuleerbaar met andere acties, korting nummers, free rental days, enz... én exclusief geldig in de kantoren van AVIS Kust.

: